" Help me to understand"

image3

 

   Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό υποδεχθήκαμε την ανακοίνωση της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ ότι εγκρίθηκε για χρηματοδότηση το ευρωπαϊκό σχεδιο στρατηγικής σύμπραξης "help me to understand", για το οποίο το σχολειο μας είχε υποβάλει τον περασμένο Μάρτιο συγκεκριμένη πρόταση ως εταίρος, μαζι με την Πολωνία και την Ισπανία. Συντονίστρια χώρα θα είναι η Σλοβακία και στο πλαισιο του φιλόδοξου αυτού προγράμματος, οι μαθητές μας, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους, θα λάβουν μέρος σε ποικιλες και ενδιαφέρουςες βιωματικές δράσεις, θα επισκεφθούν σχολεία της Ευρώπης και θα αποκτήσουν πολύτιμες και μοναδικές εμπειρίες.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί απο το Σεπτέμβριο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2018 με τη συμμετοχή καθηγητών και μαθητών από τα τέσσερα συνεργαζόμενα σχολεία.image13

Καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους μας σε αυτό το συναρπαστικό ευρωπαϊκό  ταξίδι γνώσεων και ανεπανάληπτων εμπειριών που μας περιμένει τα επόμενα δυο χρόνια !

Η υπεύθυνη του προγράμματος

Μαρία Λιάπη

 

 

 

 

 

 

 

Οι καθηγητές του 2ου Γυμνασίου Παλλήνης

εκπαιδεύονται στις νέες τεχνολογίες μέσω του προγράμματος ERASMUS+

 

erasmus7 

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ (Δράση ΚΑ1: κινητικότητα εκπαιδευτικών), οκτώ καθηγήτριες του 2ου Γυμνασίου Παλλήνης είχαν την ευκαιρία, στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2014-2015, να παρακολουθήσουν υψηλής ποιότητας επιμορφωτικά σεμινάρια με θέμα τη χρήση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών ως παιδαγωγικών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα αυτά, ο εκπαιδευτικοί ενίσχυσαν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στον τομέα της πληροφορικής, εκπαιδεύτηκαν στον τρόπο ενσωμάτωσης σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διδασκαλία τους, εξοικειώθηκαν με ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δημιούργησαν τη δική τους ψηφιακή τάξη αλλά και ηλεκτρονικά βιβλία και εμβάθυναν τη γνώση τους στην αγγλική γλώσσα. Κυρίως, όμως, ήρθαν σε επικοινωνία με συναδέλφους τους απ’ όλη την Ευρώπη με τους οποίους συνειδητοποίησαν ότι συμμερίζονται τις ίδιες ανησυχίες, αγωνίες και προβληματισμούς, αντάλλαξαν εμπειρίες, γνώρισαν εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών, έκτισαν νέες φιλίες, αισθάνθηκαν πολίτες της Ευρώπης. Μέσα απ΄όλα αυτά, απέκτησαν μια σημαντική εμπειρία ζωής που σίγουρα θα λειτουργήσει γόνιμα και δημιουργικά όχι μόνο για τους ίδιους αλλά και για τους μαθητές τους που θα γίνουν οι αποδέκτες μιας πιο ελκυστικής και εξίσου εποικοδομητικής διδασκαλίας.

erasmus5

 

Παράλληλα, το σχολείο συμμετείχε στην ιδιαίτερα φιλόδοξη δράση job shadowing (=επιτόπια παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού την ώρα της διδασκαλίας) σε συνεργασία με ένα από τα πιο σημαντικά σχολεία της Γαλλίας, το συγκρότημα FENELON SAINTE-MARIE στο Παρίσι της Γαλλίας. Πιο συγκεκριμένα, μία εκπαιδευτικός παρακολούθησε σειρά μαθημάτων που πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο γαλλικό σχολείο, ενώ παρέδωσε και η ίδια ισάριθμα μαθήματα στους Γάλλους μαθητές με θέμα την αρχαία ελληνική γλώσσα και φιλοσοφία, την αρχαία ελληνική τέχνη αλλά και την ελληνική παρουσία στη Γαλλία από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ως τις μέρες μας. Ήταν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ανεπανάληπτη εμπειρία, εποικοδομητική και για τις δύο πλευρές.

erasmus4erasmus4